Reklama ose publiciteti është një nga shtyllat kryesore që “mban në këmbë” televizionet shqiptare, teksa koha televizive e programeve të ndryshme, nëse do të bëhesh pjesë e tij, paguhet duke marrë parasysh një shërë faktoresh ku më kryesori është shikueshmëria, duke mos lënë pak edhe orarin e trànsmetimit.

E në fakt kjo është një temë që ka gjithnjë edhe kuriozitetin e publikut, ndersa pagesat që bëhen për emisionet është edhe tregues i “vlerësimit” të suksesit të tyre, të paktën si duket në syrin e atyre që kërkojnë t’i “përdorin” për reklamat e tyre.

Së fundmi, Monitor.al ka bërë një listë me tarifat e reklamimit në tre televizionet kryesore në vend, Top Channel, Tv Klan dhe Vizion Plus.

Nisur nga çmimet e reklamave, cilat janë programet më të

Vitin e shkuar në Top Channel, rekordin e më të shtrenjtit e mbante “Big Brother VIP”, me 5,700 lekë/sekondë para programi dhe 11,000 lekë/sekondë gjatë trànsmetimit, ndërsa sic vihet re nga lista për momentin në këtë televizion “Portokalli” mban fronin, ku reklama që trànsmetohen para spektaklit kushton 4,300 lekë/sekondë, kurse gjatë trànsmetimit 8,500 lekë/sekondë.

Në vendin e dytë vijnë përkatësisht “Më lër të flas” dhe “Dancing with the stars”, ku çdo sekondë para fillimit kushton 4,300 lekë, kurse gjatë trànsmetimit 7,300 lekë.

Nisur nga çmimet e reklamave, cilat janë programet më të

Në TV Klan, “Opinion” dhe “Klanifornia” vijojnë sikurse dhe vitin e kaluar të mbajnë çmimin më të lartë për reklamat që transmetohen gjatë ndërprerjes së emisionit me 6,750 lekë/sekondë, ndërsa para emisionit, çmimi është 3,400 lekë. Po kaq do të paguhet edhe për “Zemër Luana”.

Vizion Plus në listën e programeve më të shtrenjta për reklamim ka “Al Pazar” me 6,600 lekë/sekondë për trànsmetimin gjatë emisionit, ndërsa para emisionit, çmimi është 3,000 lekë/sekondë.

Nisur nga çmimet e reklamave, cilat janë programet më të

By Juda

Leave a Reply

Your email address will not be published.

error: Alert: Content is protected !!